Building Team Relationships

Într-o organizație suntem interdependenți cu sau fără voia noastră. O decizie luată în departamentul financiar poate influența în scurt timp departamentul de vânzări sau o decizie luată în departamentul de procurement poate influența direct departamentul de marketing. Suntem cu toții o echipă. Fie că ne numim echipa de analiști, horeca, planning sau business developers, fie că dezvoltăm un proiect cu colegi din alte departamente.

Unul dintre cei de langă noi este prea analitic și se uită la toate detaliile. Celălalt coleg vorbește prea mult, e prea sociabil. Altul e direct și uneori devine agresiv. De multe ori punem etichete fără să ne mai gândim că suntem diferiți și că fiecare are rolul său bine definit în rețeaua „pânzei de păianjen” organizațional. Chiar dacă suntem atât de diferiți, există totuși o veste foarte bună. În urma studiilor au fost clasificate câteva stiluri clare, după care să ne ghidăm ca „puncte de plecare” și de la care să adaptăm procesul de comunicare astfel încât să obținem eficiență și rezultate.

Într-un mod interactiv, practic și antrenant, pe parcursul trainingului participanții vor învăța:

-  Care sunt stilurile de comunicare și interacțiune întâlnite în organizații și în mediul de afaceri;
-  Cum să construiască rapport și să caștige încrederea fiecărui stil de comunicare pentru a dezvolta relații de calitate, productive și pe termen lung;
-  Cum să comunice productiv și să convingă circumspecții sau scepticii.

BONUS: Modelul Belbin – rolurile potrivite pentru o echipă performantă.

Training-ul poate fi personalizat în funcție de nevoile și obiectivele specifice ale organizației.

Contactează-ne pentru oferta completă. 

Cere ofertă