Solving Sales Objections

„Prețul este prea mare”, „Nu este momentul potrivit acum”, „Lucrăm cu un alt furnizor” sunt doar câteva obiecții pe care le întâlnim atunci când dorim să vindem. Unele sunt reale, altele false. Și este foarte bine să avem parte de obiecții pentru că asta înseamnă că cel care cumpără este deschis dialogului. Ceea ce ne spune de fapt este: „Sunt deschis să ascult oferta ta”. De reținut este și faptul că în spatele oricărei obiecții se regăsește întotdeauna un gând pozitiv. Ei bine, mingea este la noi în teren și este momentul să servim punctul câștigător.

Într-un mod interactiv, practic și antrenant, pe parcursul trainingului participanții vor dezvolta:

-  Abilitatea de a recunoaște și recadra/reformula obiecțiile astfel încât negocierea să decurgă în avantajul tău;
-  Abilități de prevenire, tratare și rezolvare a obiecțiilor prin utilizarea tehnicilor specifice vânzătorilor profesioniști;
-  Metode de convingere a cumpărătorilor circumspecți și prudenți în orice dialog de vânzare.

BONUS: Intrebări eficiente în identificarea corectă a nevoilor/dorințelor clienților – 3 întrebări care îți clarifică nevoile, dorințele și motivele pentru care cumpără. Cum să previi apariția obiecțiilor.

Training-ul poate fi personalizat în funcție de nevoile și obiectivele specifice ale organizației.

Contactează-ne pentru oferta completă.

Cere ofertă